Gyakori kérdések és válaszok

/Gyakran ismételt kérdések/

 

 

 

Hol található a bolt?

Klasszikus értelemben vett üzletünk nincsen. Webáruházunk kizárólag interneten való kereskedéssel foglalkozik, boltot nem üzemeltet. Árainkat ennek köszönhetően tudjuk a lehető legalacsonyabban tartani. Lehetőség nyílik azonban a termék személyes átvételére Budapesten (bővebben: Személyes átvétel).

 

Hogyan jutok az áruhoz?

Amennyiben rendelni szeretnél, csomagodat házhoz küldjük a Royal-Sprint futárszolgálattalGLS futárszolgálattal, feladjuk postán vagy átveheted valamely Pick Pack Pont-on, illetve budapesti személyes átvételi pontunkon (bővebben: Személyes átvétel)

 

Átvehetem személyesen a terméket?

A csomagok Budapesten belül átvehetőek személyesen is a csomagok az átvételi pontunkon, teljesen díjmentesen. Ha a Pick Pack Pontot választod, abban az esetben is eljutattjuk a csomagot egy hozzád közeli hírlapárushoz.

 

Hogyan tudok fizetni?

Fizetési lehetőségeid, az átutalás, az online fizetés, a készpénzes fizetés (csak a személyes átvételi ponton) vagy csomag utánvét.

 

Nem találok egy terméket, mit tehetek?

Amennyiben nem találsz egy terméket, használd a jobb oldali menü oszlopon elhelyezett keresőt, vagy nézd át az adott termékkategória találatait. Ha így sem sikerülne, írj egy emailt az info@hobbirobot.hu címre, segítünk.

Nincs a webáruházban, mégis szeretnék hozzájutni, mit tegyek?

Ha van olyan termék ami profilunkba vág, és szeretnél hozzájutni, de nem szerepel a webáruházban, küldj egy e-mailt-t az info@hobbirobot.hu címre, és amilyen gyorsan lehetséges, beszerezzük, vagy tájékoztatunk az alternatívákról.

A termék nincs raktáron/nem rendelhető, de szeretném megvenni, mit tegyek?

Amennyiben nem rendelhető egy termékünk, ( vagyis hiányzik a kosárba helyezés felirat ) de szeretnél hozzájutni, lehetőséged van előjegyzésre. Erről bővebben ITT olvashatsz.

 

A termék mindig úgy néz ki mint a fotón/videón ?

Bármennyire is igyekszünk, sajnos nem tudjuk teljes biztonsággal garantálni hogy a termék megegyezik az illusztrációval. Természetesen nagyságrendi eltérések nem fordulhatnak elő, azonban a beszállító nem mindig tartja naprakészen az áruk illusztrációját. Bármi hibát észlelsz akár a leírásban akár az illusztrációban, kérlek jelezd nekünk. A videók álltalában csak egy felhasználási példát mutatnak be, nem a konkrét termék jellenzőit!

 

Nagy tételben szeretnék vásárolni. Hogyan?

Természetesen lehetőség van nagy tételben is rendelni. Ehhez kérd egyedi ajánlatunkat az elérhetőségeink egyikén.

További kérdésem van.

Minden kérdésre a lehető leggyorsabban de maximum 3 munkanapon belül válaszolunk az info@hobbirobot.hu címen.