Általános Szerződési Feltételek

Á.SZ.F /Általános Szerződési Feltételek/

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

Üzemeltetői adatok

Cégnév: HobbiRobot Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1146 Budapest, Istvánmezei út 6.

Adószám: 23753156-2-42

Közösségi adószám: HU23753156.

Cégjegyzék szám: 01-09-320608

Szerződés nyelve: Magyar

Elektronikus elérhetőség: info@hobbirobot.hu

Bankszámla szám: 10700505-67045211-51100005 – CIB bank

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-62326/2013.

Tárhely szolgáltatói adatok:

DotRoll Kft. 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5. (support@dotroll.com)

Adószám: 13962982-2-42

vissza a lap tetejére

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek Futárszolgálat által házhoz szállítással, Pick Pack Ponton történő vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg. Házhoz szállítás és Pick Pack ponton történő átvétel esetén fizethet előre utalással vagy utánvéttel is. Személyes átvételnél lehetőség van készpénzes fizetésre és előre utalásra is. Webáruházunkban megvásárolhatóak a robotika témakörébe tartozó különféle alkatrészek, építőelemek, eszközök és anyagok.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

vissza a lap tetejére

Rendelési információk

A rendeléshez regisztráció nem szükséges!

vissza a lap tetejére

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mail-ben vagy telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül ( de maximum 30 nap ) történik, amennyiben a termék raktárkészletünkben elérhető. A termékek adatlapján megjelenített képek, videóanyagok és kiegészítő információk eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Ha a rendelést visszautasítottuk, vagy részteljesítésre kerül a sor, a termék vételárának előre történt kiegyenlítésekor az összeg vagy részösszeg visszautalásra kerül a küldőjének részére.

 

vissza a lap tetejére

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba ( vagy ha nem lehetséges jegyezze elő). Bővebben a Termék előjegyzésről

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „Törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „Kosár frissítése” gombot.

3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

4. Megrendelés

5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez regisztráció szükséges !/*

6. Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően)

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

*Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.

vissza a lap tetejére

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnál vagy a hírlapárusnál kell kifizetni, kivéve ha az már online fizetéssel vagy előre utalással megtörtént. A személyes átvételi ponton készpénzes fizetésre van lehetőség. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag minden esetben tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.

 

Átutalás menete:

Rendelését csak azután tudjuk elküldeni, miután az átutalás beérkezett a számlánkra. ( Amennyiben ezt a fizetési módot választotta )

Bankszámla szám: 10700505-67045211-51100005
CIB Bank
Kedvezményezett neve: HobbiRobot Kft.

Közlemény rovatban kérjük tüntessék fel a rendelési számot, valamint a rendelési nevet is vesszővel elválasztva.
Miután a pénz megérkezett, e-mailben értesítjük önt.

vissza a lap tetejére

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a Pick Pack Pont, DPD vagy a Royal Sprint futárszolgálat juttatja el önhöz, kivéve ha Ön a személyes átvételi pontra kéri a csomagot. Ebben az esetben a kijelölt helyen tudja azt átvenni.

A futárral rendelt csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni, vagy másik szállítási formát választani. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

vissza a lap tetejére

Házhoz szállítás díjszabása

Lehetősége van Pick Pack Ponton keresztül megrendelni termékeinket. A részletekről bővebben ITT olvashat.

A kiválasztott Pick Pack Pontot ( vagy hírlapárus azonosítót ) kérem hogy a legördülő menüből válassza ki, mert ez alapján tudjuk a csomagot feladni.

A PPP díjszabása:

Megrendelés Összege Szállítás díja Utánvét díja
< 25000 Ft 705 Ft* 120 Ft*
25000 Ft felett Ingyenes Ingyenes

*Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák

________________________________________________________________________________

Futárszolgálat
 
A futárral rendelet termékeinket a DPD vagy a Royal-Sprint szállítja házhoz.

A DPD díjszabása:
Megrendelés összege Szállítás díja Utánvét díja
< 25 000 Ft 850 Ft* 200 Ft*
25 000 Ft felett Ingyenes Ingyenes
*Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

 

A Royal-Sprint díjszabása:
Megrendelés összege Szállítás díja Utánvét díja
< 25 000 Ft 960 Ft* 330 Ft*
25 000 Ft felett Ingyenes Ingyenes
*Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tertalmazzák.
________________________________________________________________________________

Személyes átvétel

A személyes átvételért külön díjat nem számítunk fel. Ebben az esetben készpénzes, illetve átutalásos fizetés lehetséges.

vissza a lap tetejére

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

 

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

vissza a lap tetejére

Termék előjegyzése

Amennyiben egy termék nincs raktáron, mégis hozzá szeretne jutni, lehetősége van előjegyzésre. Ehhez annyit kell tennie, hogy küld egy e-mail-t az info@hobbirobot.hu címre a nevével, és azzal az áruval amit meg szeretne vásárolni. Mi vállaljuk hogy amint lehetséges beszerezzük azt. (Teljesítési idő a beszállítótól függ). Az előjegyzés nem jelent vásárlási kötelezettséget. Az áru megérkezésekor e-mailben és/vagy telefonon értesítjük Önt, onnantől számítva 3 munkanap elővásárlási jog illeti meg. Amennyiben a 3 nap letelik, a termék megjelenik a webshopban, bárki számára elérhetően. Nagyobb rendelési tételeknél mindenképpen adjon meg telefonos értesítést, mert rendelés előtt munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

vissza a lap tetejére

Jótállási, garanciális információk, tudnivalók

A HobbiRobot Kft. az 1959. évi IV. törvény a Polgári Törvénykönyv alapján minden Magyarországon újonnan forgalomba hozott és megvásárolt oktatási robotokra 12 hónapos szavatossági időt biztosít, az akkumulátorok esetében ez a szavatossági idő 6 hónap.

A természetes kopásnak kitett alkatrészekre a jótállás nem vonatkozik.

A jótállási igény a vásárlást igazoló számla bemutatásával érvényesíthető.

A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 49/2003. GKM rendelet tartalmazza. A HobbiRobot Kft. szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. Ebben az időszakban a bizonyítás a HobbiRobot Kft. kötelezettsége.

Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a HobbiRobot Kft. mentesül a szavatossági felelősség alól.

A jótállás feltételeit a már említett 151/2003. Korm. rendelet, a Polgári Törvényköny illetve a szavatossági igényérvényesítéskor is fontos 49/2003. GKM rendelet tartalmazza. Érvényesítésének feltétele a vásárlást igazoló számla. Fontos, hogy jótállás esetén a jótállásra kötelezett mindaddig nem mentesül kötelezettségei alól, amíg nem bizonyítja, hogy a hiba nem rendeltetésszerű használat következménye.

Hibás teljesítés esetén a fogyasztó elsősorban — választása szerint — kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a HobbiRobot Kft. számára a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.

Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a HobbiRobot Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Fogyasztói szerződésben semmis az a kikötés, amely e rendelkezésektől a fogyasztó hátrányára tér el.

Jogérvényesítés

Kérjük vásárlóinkat, hogy amennyiben a megrendelt termék megérkezik, az átvétel igazolása előtt ellenőrizze, hogy a terméket hiánytalanul megkapta-e. Kiszállítás esetén máskülönben nehéz bizonyítani az esetleges hiányokat.

Amennyiben termékeinkkel kapcsolatosan minőségi kifogás merülne fel, úgy a jogszabályoknak megfelelően a 49/2003. GKM rendelet által meghatározottak szerint járunk el.

A szavatossági igényeket a vásárlást igazoló bizonylattal tudják érvényesíteni. A HobbiRobot Kft. a jogszabály értelmében jegyzőkönyvet köteles felvenni a minőségi kifogásról. A HobbiRobot Kft. a jogszabály értelmében törekszik arra, hogy a minőségi hibás termék kijavítását vagy kicserélését 15 napon belül elvégezze.

vissza a lap tetejére

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

 

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a

3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben  érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozásköteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. A törvény további részletei megtekintése itt. (hivatkozás a törvény teljes terjedelmére, lehetőleg saját oldalon belü) http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

vissza a lap tetejére

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában  átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára,  ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a HobbiRobot kft. Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!).

vissza a lap tetejére